• Υπηρεσίες υποστήριξης συστημάτων πληροφορικής
  • info@natigon.gr
  • 2321 321 516

Εφαρμογές

Ειδικές Custom Εφαρμογές

Χρειάζεστε κάποια Custom Εφαρμογή για τις δικές σας ανάγκες επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε την λύση που αρμώζει στα μέτρα σας

WebSites

Γιατί να προωθείτε διάφορες ιστοσελίδες όταν μπορείτε να προωθήσετε τη δική σας επιχείρηση; Γιατί να πληρώνετε προμήθειες από τον τζίρο σας ; Αναλαμβάνουμε την κατασκευή της δικιά σας Online Delivery ιστοσελίδας σε ένα ευχάριστο διαχειριστικό σύστημα. Εσείς ακόμα να κάνετε την δικιά σας ιστοσελίδα;;

Ενδιαφέρομαι

Κάθετες Λύσεις

Το  Optica ERP απευθύνεται σε κάθε Κατάστημα Οπτικών που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση ώστε να ενισχύσει τη πιστότητα του πελατολογίου.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop – Χρησιμοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που έχετε ήδη
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • Ενιαία λύση που περιλαμβάνει τη Λιανική Πώληση με διαχωρισμό των Γυαλιών (Ηλίου, Μυωπίας κτλ ) – Ομαδοποιήστε τα Είδη σας βάσει  των κριτηρίων που επιθυμείτε (Εταιρία – Έτος – Χρώμα)ώστε να εντοπίζετε άμεσα αυτό που επιθυμείτε να προτείνετε στον υποψήφιο πελάτη
  • Αναλυτική αποτύπωση του ιστορικού συνταγών του πελάτη (Οφθαλμολογικό και Γενικό Αναμνηστικό, Έλεγχος Λυχνίας, Οπτική Οξύτητα, Μετρήσεις Κερατοειδούς, Δοκιμές)- Εύκολη αναζήτηση & Εκτύπωση σε ειδική φόρμα.
  • Σύνδεση με barcode printer για τις ετικέτες/καρτελάκια που φέρουν τα γυαλιά.
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες – Συναλλασσόμενοι – Εξωτερικοί Συνεργάτες – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνία με  τη Web Εφαρμογή e-Commerce για τη δημιουργία του δικού σας  e-Shop και απευθείας ενημέρωση του με όλα τα είδη που θα έχετε στο ERP σας. Πλήρης εποπτεία των πελατών σας (είτε στο φυσικό είτε στο on line κατάστημά σας) από οπουδήποτε και αν βρίσκεστε αφού το  e-Commerce σας προσφέρει τη δυνατότητα να έχετε άμεση πρόσβαση στο ERP σας μέσα από οποιαδήποτε συσκευή.  Ανεβάστε τα παραστατικά των πελατών σας στο site σας και ανεβάστε επίπεδο στη παροχή υπηρεσιών.
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου με μαζικές αποστολές που ενημερώνουν για ειδικές προσφορές
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Το Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις:

Εστιατόρια-Ταβέρνες – Cafe Bar –  Delivery – Νυχτερινα Κέντρα – Πολυχώρους Διασκέδασης – Take Away – Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού – Beach Bar – Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων)

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών pda
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc με touch Οθόνη ή POS
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία στο λεπτό – Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA – mobile phone – tablet (Android-iOS-Windows) – Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης – Ελληνικό/Αγγλικό menu – Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) & ΧΩΡΙΣ διαφοροποίηση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away) για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Εξατομικευμένο interface για κάθε χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά «δεσίματα” (Σερβιτόροι ανά χώρο, Δικαιώματα ανά Χρήστη, Είδη καταλόγου ανά χώρο κτλ)
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν – ενημέρωση ώρας αναχώρησης και επιστροφής για αξιολόγηση του προσωπικού – Eμφάνιση επάνω σε χάρτη / Εμφάνιση διαδρομών -Χρόνος δρομολογίων
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο – Αναγνώριση κλήσης με modem
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών, Συνταγές – Αναλώσεις Ά υλών – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Διασύνδεση με Modules (Hotel για τα Ξενοδοχεία, Retail για πολυχώρους Εμπορικής Δραστηριότητας που σερβίρουν, Champion για Χώρους Ευεξίας που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων – έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Το Champion ERP απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών που σχετίζονται την Ευεξία και την Άθληση

Γυμναστήρια – Χώροι Crossfit – Personal-Semi personal Training/Yoga/Pilates – Σχολές Χορού -Πολεμικών Τεχνών – Αθλητικοί Σύλλογοι – Όμιλοι – Κέντρα Αισθητικής -Αδυνατίσματος – Spas

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Άμεση εξυπηρέτηση των μελών σας
  • Χαμηλό κόστος επένδυσης σε h/w – Αξιοποίηση υπάρχοντος εξοπλισμού – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Φιλικό περιβάλλον & άμεση έναρξη λειτουργίας ακόμα και από αρχάριους χρήστες – Διαχείριση Μελών/Συνδρομών/Παραστατικών σε 3 κλικ!
  • Δυνατότητα αποτελεσματικού ελέγχου πρόσβασης με διασύνδεση συστήματος Access Control εισόδου και τουρνικέ.
  • Αυτόματη καταγραφή των παρουσιών των πελατών μέσω αυτοματοποιημένου σύστηματος (Barcode scanner – Κάρτες Μελών).
  • Οθόνη Πελάτη με προβολή της πληροφορίας που θέλετε (Ενεργή Συνδρομή –  Ημερ. Λήξης –  Δόσεις που εκκρεμούν –  Προσωπικά μηνύματα)
  • Ομαδικά Μαθήματα/Group Μελών με Ονομαστική Διαχείριση για παρουσίες/ακυρώσεις – Πλάνο Ραντεβού  για  αποτελεσματικό προγραμματισμό υπηρεσιών Αισθητικής/Ευεξίας/Personal
  • Πλήθος Στατιστικών & Αναφορών για την απεικόνιση της πορείας της Επιχείρησης – Σύγχρονα εργαλεία δημιουργίας report βάσει των δικών σας απαιτήσεων
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησης (Παρακολούθηση Πωλήσεων & Παροχών, Διακανονισμούς Δόσεων, Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών – Λιανική Πώληση – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών μέσω μαζικής αποστολής sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων –  Ειδική Τιμολογιακή Πολιτική για πολλαπλές εγκαταστάσεις
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων – έκδοση δωροεπιταγών
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)  – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Πανελλαδικό Δίκτυο Πιστοποιημένων Συνεργατών που αναλαμβάνουν την υποστήριξη της Επιχείρησης & της εγκατάστασής σας

Το Courier ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση Ταχυμεταφορών που επιδιώκει να προσφέρει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση στο πελατολόγιό της.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • Ενιαία λύση που περιλαμβάνει τη Διαχείριση αποστολών – Δρομολόγια διανομέων – Παρακολούθηση ειδικών τιμών πελάτη –  Διαχείριση αντικαταβολών – Μαζική καταχώρηση Voucher
  • Διαχείριση αποθήκης (logistics) για τις αποστολές που λαμβάνετε από eShops πελατών σας
  • Σύνδεση με barcode για άμεση καταχώρηση των Voucher – Δυνατότητα εκτύπωσης σε δικό σας εκτυπωτή
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες – Συναλλασσόμενοι – Εξωτερικοί Συνεργάτες – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνία με Web Εφαρμογή e-Courier για την απευθείας διασύνδεση των πελατών σας στο σύστημα ERP, για on-line παρακολούθηση της εξέλιξης των αποστολών τους αλλά και να ορίζουν οι ίδιοι τις αποστολές, να καταχωρούν και να εκτυπώνουν τα Voucher και να παρακολουθούν την οικονομική τους καρτέλα.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με τη web εφαρμογής ACS Connect της ACS Courier.
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγορά

Το Hotel ERP μετρά πλήθος πετυχημένων εγκαταστάσεων σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων:

Οικογενειακές Μονάδες /Ενοικιαζόμενα Δωμάτια – Πανδοχεία/Ξενώνες – Ξενοδοχεία ανεξαρτήτως δυναμικότητας φιλοξενίας/Σαλέ – Ξενοδοχειακές Μονάδες / Θέρετρα

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop – Αξιοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που διαθέτετε
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • User friendly Οθόνη Reception  μέσα από την οποία εκτελούνται όλες οι εργασίες με το πάτημα της σχετικής επιλογής – Καταχώρηση/Διαχείριση Κρατήσεων, Διαμονών – Τιμολόγηση -Ακυρώσεις – House keeping  – Έξτρα υπηρεσίες – Διαχείριση Προκαταβολών –  Main courante ΧΩΡΙΣ να απαιτούνται επιπλέον κινήσεις.
  • Πλάνο Δωματίων – Πλάνο Τύπων Δωματίων  με drag and drop λειτουργία ώστε να καταχωρείτε τις Κρατήσεις και να τις διαχειρίζεστε κυριολεκτικά με ένα κλικ
  • Εύκολη διαχείριση Συμβολαίων  – Παρακολούθηση Τουριστικών γραφείων/Πρακτορείων- Οργάνωση και παρακολούθηση των Τιμοκαταλόγων της επιχείρησης ώστε να αποφεύγονται τα λάθη.
  • Παρακολούθηση -Διαχείριση Χρεώσεων από άλλα Τμήματα – Διασύνδεση με λοιπές Εφαρμογές όπως  Estiasi ERP για τη διαχείριση του Εστιατορίου – Pool bar,  Champion ERP για τη διαχείριση Spa – Γυμναστηρίου,  Retail ERP για το mini market και τη Λιανική Πώληση κτλ
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες – Συναλλασσόμενοι – Εξωτερικοί Συνεργάτες – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές –  Δημιουργία αναφορών κατά παραγγελία με το ενσωματωμένο module  Report Generator  κτλ)
  • Δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνία με Web Εφαρμογή e-Hotel για την απευθείας διασύνδεση των πελατών σας στο σύστημα σας. Ενσωματώνει τη δυνατότητα on line booking συστήματος χωρίς προμήθειες προς τρίτα μέρη. Επιπλέον δύναται να προστεθεί το module Channel Management για τη διαχείριση των καναλιών στα οποία προβάλλετε τη διαθεσιμότητα της μονάδας σας ενώ ταυτόχρονα σας δίνει απομακρυσμένη πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή (device) στο  σύστημά σας για να πραγματοποιήσετε όλες τις παραπάνω εργασίες ακόμα και τιμολόγηση από οπουδήποτε  24/7/365!
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων –  Ειδική προνομιακή πολιτική για μονάδες υπό το ίδιο ΑΦΜ
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές /εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Το Coiffure ERP μετρά πλήθος πετυχημένων εγκαταστάσεων σε επιχειρήσεις όπως:

Κομμωτήρια – Κέντρα Αισθητικής – Καταστήματα υπηρεσιών όπως Μανικιούρ -Πεντικιούρ, Massage, Εναλλακτικών Θεραπειών κτλ

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Κανένας περιορισμός στους Χρήστες – Multi-user Άδεια Χρήσης
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc/laptop – Αξιοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που διαθέτετε
  • Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης – Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • User friendly Οθόνη Reception  μέσα από την οποία εκτελούνται όλες οι εργασίες με το πάτημα της σχετικής επιλογής – Καταχώρηση/Διαχείριση Πελατών – Καταχώρηση των Υπηρεσιών   – Προϊόντα που χρησιμοποιούνται (Βαφές,Υπηρεσίες,Κωδικοί Προϊόντων κτλ) – Έκδοση Παραστατικών – Λιανική Πώληση προϊόντων – Παρακολούθηση Ταμείου Επιχείρησης
  • Πλάνο ραντεβού ανά Υπεύθυνο – Κλείσιμο/ Ακύρωση Ραντεβού με ένα κλικ – Ομαλή ροή καθημερινής εργασίας – Αξιολόγηση Προσωπικού – Μέτρηση Απόδοσης
  • Διασφάλιση υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση – Δημιουργία πιστού πελατολογίου – Επιβράβευση πελατών  με συλλογή πόντων / Έκδοση Δωροεπιταγών /  Εξαργύρωση κουπoνιών
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής ( Πελάτες – Συναλλασσόμενοι – Εξωτερικοί Συνεργάτες – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Παρακολούθηση Αποθήκης – Προγραμματισμός αναπαραγγελιών – Παρακολούθηση αγορών – Τιμών προμηθευτών!
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Εορτολόγιο –  Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων –  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων –  Ειδική προνομιακή πολιτική για μονάδες υπό το ίδιο ΑΦΜ
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Το Elaio ERP απευθύνεται σε κάθε Ελαιοτριβείο/Ελαιουργείο ή Συνεταιρισμό που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη, με σωστή Υποστήριξη, έγκαιρη Ενημέρωση και πραγματικό value for money.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας – Multi-user Άδεια Χρήσης – Οργανώστε κάθε πτυχή της Επιχείρησης χωρίς επιπλέον κόστος ανά χρήστη
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο h/w (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) – Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε pc /laptop – Αξιοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό σας
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας για κάθε πτυχή της λειτουργίας της επιχείρησης – Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • User friendly Οθόνη με πλήκτρα για άμεση εκτέλεση όλων των βασικών εντολών (Παραλαβή Καρπού – Παράδοση Ελαιολάδου –  Καταχώρηση & Διαχείριση Παραγωγών – Παρακολούθηση Αποθηκών/ Δεξαμενών – Παράδοση λαδιού από φύλαξη – Αγορά λαδιού από παραγωγό) με ελάχιστες κινήσεις και χωρίς περιττά κλικ
  • Αυτόματη δημιουργία αναλυτικού Ιστορικού Παραλαβών  Παραδόσεων ανά Παραγωγό σε ενιαία Διαχειριστική Χρήστη
  • Ελαιοποίηση με πλήρη ανάλυση των Δικαιωμάτων σε Kg ή €, Δυνατότητα καθορισμού Δεξαμενής για το λάδι προς φύλαξη (για διαφορετικές οξύτητες), Έκδοση του Παραστατικού που προβλέπεται βάσει του  Καθεστώτος του παραγωγού – Δυνατότητα πολλαπλών σεναρίων ελαιοποίησης –  Δυνατότητα άμεσης καταχώρησης Παραστατικού Αγοράς Δικαιωμάτων για την ολοκλήρωση της συναλλαγής χωρίς να έχετε εκκρεμότητες.
  • Ολοκληρωμένη διαχείριση παραγωγών ανά Οργάνωση/Συνεταιρισμό/Κοινότητα –  Καταχώρηση Χωραφιών/Καλλιεργειών με τα απαραίτητα στοιχεία σε ειδικό πεδίο παρατηρήσεων (Χαρτογραφικό Υπόβαθρο – Ένδειξη Βιολογικής Καλλιέργειας )
  • Πλήθος Αναφορών όπως: Αρχείο Εισροών για τη παραγωγή ΠΟΠ/ΠΓΕ ελαιολάδου  – Σύνολα Φύλαξης Ανά Παραγωγό και Είδος/ Ανάλυση Κινήσεων –  Παραστατικά Παραδόσεων ανά Ημέρα  (ΑΠΥ & ΤΠΥ)
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών/Αγορών -Πελάτες/Πωλήσεις – Αποθήκη – Δαπάνες Επιχείρησης – Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών –  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Διαχείριση Κενών Δοχείων βάσει Serial Number – Δελτίο Αποστολής & Επιστροφής με ένα κλικ – Εμφάνιση Δοχείων προς επιστροφή ανά παραγωγό
  • Ανάλωση Α’ υλών  – Παραγωγή Προϊόντος – Εκτύπωση Ετικετών και πώληση του τελικού Προϊόντος (Διαδικασία Παραγωγής είδους)
  • Κοινή Άλεση ( Μαζική Ελαιοποίηση ) – Μαζική Εκτύπωση Παραστατικών & Αυτόματη ενημέρωση των Παρτίδων ανά Παραγωγό – Ενσωματωμένο module Lots (Παρτίδες ) για την Ιχνηλασιμότητα
  • Δυνατότητα προσθήκης module Γενικής Λογιστικής  – ΦΠΑ Αγροτών  για την ολοκληρωμένη οικονομική διαχείριση του Ελαιοτριβείου
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  – Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες – Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ – Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) – Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς